Geitenkaas-tomatencrème

7 Jun

Weer een lekker idee voor op een stukje stokbrood of ciabatta: Geitenkaas-tomatencreme. Glaasje wijn erbij en genieten maar!

Geitenkaas-tomatencreme

Ingrediënten:

  • 50 gr zongedroogde tomaten in olie
  • 100 gr zachte geitenkaas
  • 2 el yoghurt
  • 1 teentje knoflook
  •  1 el verse tijmblaadjes
  • versgemalen peper
  • keukenmachine

Doe alle ingrediënten, op de peper na, in de keukenmachine en maal het fijn. Breng op smaak met versgemalen peper.

Bron: Boodschappen nummer 6 2013.

5 Reacties to “Geitenkaas-tomatencrème”

  1. julie juni 7, 2013 bij 10:25 am #

    Leuk idee 🙂

  2. guusjegezond juni 7, 2013 bij 2:16 pm #

    klinkt goed, die ga ik ook eens proberen!

  3. sonja juni 17, 2013 bij 8:31 am #

    Wat was deze crème heerlijk! Ik had er Griekse yoghurt doorgedaan en dan 2 lepels meer en het was heerlijk romig! Bedankt,hoor!

  4. Roos november 26, 2014 bij 11:31 am #

    Hmm, leuk idee! Ik heb ook nog geitenkaas en papadews staan, ik denk dat ik daar een soort bitterballen van ga maken. 🙂

Geef een reactie

